REGULAMIN ZAMÓWIEŃ ONLINE

http://www.bckoneser.pl

I. DANE PODSTAWOWE SERWISU INTERNETOWEGO http://www.bckoneser.pl

Właścicielem i administratorem serwisu internetowego http://www.bckoneser.pl jest BC KONESER Sp. z o.o. z siedzibą w Sierpcu przy ul. Bojanowskiej 2B, NIP: 701- 035 - 37 - 03, BDO: 000106353, adres poczty elektronicznej: restauracja@bckoneser.pl, (dalej jako: „KONESER” lub „Sprzedawca”).

II. DEFINICJE

Definicje użyte w niniejszym Regulaminie oznaczają:

CENNIK – cennik dań dostępny na stronie Serwisu Internetowego: http://www.bckoneser.pl

DZIEŃ ROBOCZY – za dzień roboczy uznawany jest każdy dzień tygodnia od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna, formularz dostępny w Serwisie Internetowym umożliwiający Klientowi złożenie Zamówienia. Wysłanie formularza zamówienia nie jest jednoznaczne z przyjęciem zamówienia do realizacji.

KLIENT, UŻYTKOWNIK – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej; korzystająca albo zamierzająca korzystać z usług lub zakupić produkty KONESER.

KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.)

KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązana bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA – potwierdzenie zawarcia umowy na dostawę Produktów, które zawiera podsumowanie szczegółów dostawy dań zawierające takie dane jak: rodzaj pozycji w Menu, ilość, całkowita cena do zapłaty, dokładny adres dostawy, przewidywany harmonogram realizacji dostaw, dane do płatności za zamówienie.

PRODUKT, DIETA – produkt sprzedawany Klientom przez KONESER, stanowiący zestaw gotowych posiłków o ustalonej wartości kalorycznej lub pojedyncze pozycje z Menu, dowożone pod wskazany adres, oferowany na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie lub na podstawie umowy zawartej pomiędzy BC KONESER Sp. z o.o. a Klientem.

REGULAMIN – niniejszy regulamin korzystania z Serwisu Internetowego oraz Usług KONESER.

SERWIS INTERNETOWY – serwis internetowy dostępny pod adresem internetowym http://www.restauracja.bckoneser.pl wraz ze wszystkimi podstronami stanowiącymi jego część oraz pozostałą infrastrukturą umożliwiającą przyjmowanie i realizację zamówień na produkty lub usługi http://www.bckoneser.pl.

STREFA BEZPŁATNYCH DOSTAW – obszar realizacji Usługi dostępny na stronie Serwisu Internetowego https://www.bckoneser.pl/kontakt na którym dostawa odbywa się bez dodatkowej dopłaty. Ostateczna weryfikacja możliwości dostawy pod adres wskazany przez Klienta dokonywana

jest przez Sprzedawcę w momencie przyjmowania zamówienia do realizacji. W sytuacji niemożności realizacji dostawy pod wskazany adres, Klient jest o ty m informowany.

UMOWA – umowa o świadczeniu Usług lub Umowa o sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny, zawierana między Klientem, a BC KONESER Sp. z o.o. z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (w tym drogą telefoniczną).

USŁUGI BC KONESER Sp. z o.o. – usługi świadczone drogą elektroniczną za pośrednictwem serwisu internetowego http://www.bckoneser.pl

USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA, USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827 ze zm.).

USTAWA O ŚWIADCZENIU USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 Nr 144 poz. 1204).

SPRZEDAWCA – Spółka BC KONESER Sp. z o.o.,. z siedzibą w Sierpcu przy ul. Bojanowskiej 2B, NIP: 701 - 035 - 37 - 03, BDO: 000106353, adres poczty elektronicznej: restauracja@bckoneser.pl,

ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA - oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy ze Sprzedawcą, składane za pomocą jednego z poniższych sposobów: formularza zamówienia, kontaktu telefonicznego, wysłanie wiadomości pocztą elektroniczną, kontakt osobisty.

III. POSTANOWIENIA OGÓLNE I WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU
  1. Klient korzystający z Usług lub Produktów http://www.bckoneser.pl zobowiązany jest do przestrzegania niniejszego Regulaminu.
  2. Aby skorzystać z Serwisu Internetowego http://www.bckoneser.pl Użytkownik musi spełnić łącznie następujące warunki: posiadać dostęp do Internetu, posiadać aktywne konto poczty elektronicznej, posiadać przeglądarkę internetową akceptującą pliki Cookie, obsługującą skrypty Java Script oraz akceptującą okienka wyskakujące typu „pop-up”.
  3. Regulamin określa warunki i zasady: świadczenia Usług przez KONESER na rzecz Klienta, sprzedaży Produktów http://www.bckoneser.pl, realizacji płatności za Produkty http://www.restauracja.bckoneser.pl.
  4. Niniejszy regulamin należy rozumieć jako wiążący wzorzec umowy w postaci elektronicznej, zgodnie z art. 384 pkt. 2 i 4 Kodeksu Cywilnego.
  5. Klient jest zobowiązany podać Sprzedawcy prawdziwe i poprawne dane niezbędne do realizacji Usług lub sprzedaży Produktów http://www.bckoneser.pl.
  6. W sytuacji jakichkolwiek przeciwwskazań zdrowotnych Klient powinien skonsultować z lekarzem możliwość skorzystania z Produktów Sprzedawcy przed złożeniem zamówienia w serwisie http://www.bckoneser.pl

IV. USŁUGI I PRODUKTY KONESER DOSTĘPNE W SERWISIE INTERNETOWYM

  1. Usługi i produkty KONESER są świadczone drogą elektroniczną za pomocą Serwisu Internetowego. W ich skład wchodzą: możliwość składania zamówień za pomocą formularza zamówienia, możliwość pozostawienia swojego numeru telefonu z prośbą o kontakt zwrotny. Usługi te są świadczone nieodpłatnie.

  2. Umowa o świadczenie usługi, o której mowa w pkt. 1 zawierana jest z Klientem na czas określony rozpoczynający się w momencie przystąpienia Klienta do wypełnienia formularza zamówienia, a ulega rozwiązaniu z chwilą przesłania wypełnionego formularza zamówienia do serwisu http://www.bckoneser.pl lub z chwilą odstąpienia od jego wypełniania.

  3. Produkty KONESER sprzedawane są w postaci zestawów składających się z gotowych posiłków oraz ewentualnie w oparciu o dodatkowe cechy, które spełniają ww. zestawy lub pojedynczych pozycji z MENU. Szczegółowa oferta dostępnych produktów znajduje się w zakładce „zamówienia online” w serwisie http://www.bckoneser.pl.

  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do powiększania i modyfikacji oferty dostępnych produktów, co nie powoduje zmiany niniejszego Regulaminu.

  5. Ceny Produktów podane na stronie Serwisu Internetowego wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT) oraz są to ceny jednostkowe, czyli cena za jeden zestaw lub pozycję pojedynczego dania na jeden dzień dla jednego Klienta. Cena zawiera koszty dostawy (wyłącznie w zakresie dostaw bezpłatnych, zgodnie z mapą dostaw http://www.bckoneser.pl/kontakt)..) Jeżeli adres dostawy Produktu wykracza poza w/w strefę bezpłatnych dostaw, do ceny zostanie doliczony dodatkowy koszt dostawy poza strefę dostaw bezpłatnych.

  6. W przypadku zakupu Vouchera Prezentowego Klient wybiera wartość Vouchera. Po opłaceniu należności w wysokości wybranej kwoty, Voucher dostarczany jest w formie elektronicznej na adres e-mail lub w formie kuponu prezentowego na adres pocztowy wskazany przez Klienta.

V. ZAMÓWIENIE I ZAWARCIE UMOWY O ŚWIADCZENIE USŁUGI

  1. W celu zakupu Produktów lub zawarcia umowy o świadczenie Usługi przez KONESER na rzecz Klienta, Klient powinien: zapoznać się z treścią Regulaminu i go zaakceptować, złożyć zamówienie, po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia i przyjęcia go przez Sprzedawcę do realizacji na warunkach określonych w niniejszym Regulaminie.

  2. Klient jest związany postanowieniami niniejszego Regulaminu od chwili złożenia zamówienia.

  3. Zamówienie może zostać złożone przez Klienta: - za pomocą formularza zamówienia lub za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez przesłanie stosownej wiadomości na adres: restauracja@bckoneser.pl 7 dni w tygodniu, 24 h na dobę; - telefonicznie na numery kontaktowe, w dniach i godzinach otwarcia Biura Obsługi Klienta, określonych w zakładce Kontakt w Serwisie Internetowym.

  4. W celu złożenia zamówienia Klient wybiera i wskazuje Produkt spośród oferowanych przez Sprzedawcę, okres czasu przez który produkt będzie dostarczany, terminy dostaw, adres dostawy, imię i nazwisko klienta, numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej.

  5. W przypadku, gdy przekazane w zamówieniu dane są niekompletne, niezgodne z prawdą lub w jakikolwiek inny sposób niejasne – Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji Zamówienia do momentu uzupełnienia lub wyjaśnienia danych.

  6. Po otrzymaniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz przesyła Klientowi drogą elektroniczną na wskazany przez Klienta adres e-mail oświadczenie o przyjęciu zamówienia równocześnie Potwierdzenie Zamówienia. Z chwilą otrzymania wiadomości przez Klienta dochodzi do zawarcia umowy.

  7. Klient zobowiązany jest przekazać Sprzedawcy odpowiednie informacje umożliwiające kontakt (numer telefonu stacjonarnego/komórkowego i adres e-mail). Klient jest odpowiedzialny za podanie prawidłowego adresu e-mail oraz zapewnienie sobie dostępu do podanego adresu. Klient jest zobowiązany do zapewnienia, że podany numer telefonu jest prawidłowy oraz że jest osiągalny pod przynajmniej jednym z podanych numerów telefonu. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za żadne szkody wynikłe z niewykonania obowiązków wymienionych powyżej.

  8. Klient ma prawo do zgłoszenia zastrzeżeń do treści zawartych w Potwierdzeniu Zamówienia w ciągu 12 godzin od otrzymania wiadomości od Sprzedawcy. Niezgłoszenie zastrzeżeń w określonym terminie jest równoznaczne z akceptacją warunków zamówienia.

  9. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej umowy o świadczenie Usługi następuje poprzez:

    1. udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Serwisu Internetowego,
  1. przesłanie Klientowi warunków zawartej umowy na podany przez niego adres poczty elektronicznej w postaci wiadomości „Potwierdzenie zamówienia”.
  1. Klient jest uprawniony zwrócić się do Sprzedawcy z propozycją zmiany warunków umowy o świadczenie Usługi oraz do dokonania ich zmiany po uprzednim wspólnym ustaleniu ze Sprzedawcą warunków zmiany oraz ich wspólnej akceptacji, pod warunkiem, że uczyni to przed zawarciem umowy i rozpoczęciem realizacji zamówienia.
  2. W przypadku, gdy Klient ma uwagi lub zastrzeżenia do treści postanowień Regulaminu i chciałby je określić w inny sposób powinien wstrzymać się ze złożeniem zamówienia i skierować na adres poczty elektronicznej: restauracja@bckoneser.pl propozycję modyfikacji określonych postanowień regulaminu. Nie dotyczy to jednak przedmiotu działalności Sprzedawcy oraz ceny za Produkty. Sprzedawca po przeanalizowaniu propozycji Klienta, skontaktuje się z nim z informacją o możliwości wprowadzenia zmian lub braku takiej możliwości.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku podania przez klienta nieprawidłowych danych, braku możliwości ustalenia poprawnego adresu dostawy lub terminów dostawy, zgłoszenia przez Klienta okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia (np. brak możliwości dojazdu pod adres dostawy, zgłoszenie okoliczności stanowiących przeciwwskazanie do korzystania z Produktów KONESER itd.), braku płatności za zamówienie, naruszenie przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu.

VI. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA USŁUGĘ

  1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu umowy o świadczenie Usługi: a) Płatności elektroniczne, płatności kartą płatniczą, szybkie przelewy online, BLIK, Apple Pay i Google Pay za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl – obsługę płatności prowadzi PayPro SA z siedzibą w Poznaniu, przy ulicy Kanclerskiej 15 (60-327), wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000347935, numerem NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000 zł, w całości opłaconym oraz do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem UKNF IP24/2014. b) tradycyjny przelew bankowy - na wskazany w Potwierdzeniu zamówienia numer rachunku

bankowego Sprzedawcy - 07 1440 1231 0000 0000 1621 2571

c) płatność gotówkowa – przed rozpoczęciem lub w dniu realizacji zamówienia, którego płatność dotyczy, na podstawie załączonego dowodu wpłaty.

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zawieszenia, wstrzymania lub anulowania w całości zamówienia jeżeli nie posiada potwierdzenia dokonania płatności za złożone zamówienie.
  2. Kupujący, aby otrzymać fakturę VAT, zobowiązany jest do podania wszelkich danych niezbędnych do jej wystawienia przed dokonaniem płatności za zamówiony Produkt/Towar. W sytuacji niespełnienia tego warunku, jako dowód zakupu, Usługodawca przekaże Klientowi paragon fiskalny.

VII. REALIZACJA USŁUGI

  1. Dostawa produktów KONESER dostępna jest na obszarze wskazanym w zakładce „KONTAKT” w Serwisie Internetowym.
  2. W przypadku, gdy istnieje techniczna możliwość zrealizowania dostawy pod wskazany przez Klienta adres znajdujący się poza strefą bezpłatnych dostaw określony na https://bckoneser.pl/kontakt, Sprzedawca poinformuje Klienta o dodatkowej opłacie za taką dostawę.
  3. Jeżeli istnieje techniczna możliwość, Klient może skorzystać z odbioru osobistego zamówionych produktów w siedzibie firmy, na warunkach określonych w trakcie przyjmowania Zamówienia oraz potwierdzonych w Potwierdzeniu Zamówienia.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zaproponowania klientowi możliwości wcześniejszego rozpoczęcia realizacji zamówienia (tj. dostawy produktów), jeżeli będzie miał taką możliwość techniczną.
  5. Dostawa jest realizowana w godzinach pracy restauracji publikowane na serwisie internetowym.
  6. W przypadku nieodebrania Produktu z winy klienta (np. brak klienta lub osoby upoważnionej do odbioru produktu w ustalonym miejscu dostawy, błędnie podany adres dostawy) – produkt uważa się za skutecznie dostarczony, a Klient nie jest uprawniony do otrzymania zwrotu należności oraz składania roszczeń za nieodebrany produkt.
  7. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności w przypadku kradzieży produktu, który uprzednio został dostarczony pod wskazany przez Klienta adres dostawy. Sprzedawca dokumentuje pozostawienie produktu poprzez wykonanie zdjęcia.
  8. W przypadku niedostarczenia produktu z winy KONESER zobowiązuje się: dostarczyć produkt pod inny wskazany przez klienta adres (jeżeli leży to w możliwościach technicznych) lub zrealizować ten produkt w innym uzgodnionym z klientem terminie. Wybór spośród powyższych opcji jest uzgadniany każdorazowo z Klientem.
  9. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonania modyfikacji harmonogramu dostaw produktów. W takiej sytuacji Sprzedawca zobowiązuje się poinformować Klienta drogą elektroniczną (lub telefoniczną) w terminie umożliwiającym dokonanie ewentualnej modyfikacji dostawy w Zamówieniu.
  10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do przerwy w realizacji zamówienia w okresie świątecznym. Sprzedawca o wystąpieniu takiej przerwy poinformuje Klienta z wyprzedzeniem.
  11. Sprzedawca zastrzega, że w sytuacji, gdy z przyczyn od niego niezależnych realizacja zamówienia będzie niemożliwa w określonym przez Klienta terminie, ustali z Klientem nowy termin realizacji zamówienia.
  12. W przypadku gdy dokonane przez Klienta zmiany powodują „nadpłatę” w stosunku do pierwotnego zamówienia – Klient ma możliwość zwrotu powstałej nadpłaty. W przypadku zwrotu środków – niezbędne jest oświadczenie klienta z prośbą o zwrot z numerem rachunku bankowego właściwym do dokonania zwrotu. Oświadczenie powinno zostać złożone w formie pisemnej lub elektronicznie.
  13. Zwrot nadpłaty nie dotyczy sytuacji, w której powstała ona na skutek przystąpienia Klienta do promocji.

VIII. KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

Zasadniczą formą bieżącej komunikacji na odległość ze Sprzedawcą jest poczta elektroniczna (e-mail: restauracja@bckoneser.pl), kontakt telefoniczny na numery kontaktowe wskazane w Serwisie Internetowym oraz poczta tradycyjna (ul. Bojanowska 2B, 09 - 200 Sierpc), za pośrednictwem których można wymieniać informacje dotyczące korzystania z Produktów KONESER oraz Usług świadczonych przez Sprzedawcę.

IX. REKLAMACJE

  1. Reklamacje związane z realizacją Umowy dotyczące zamówień online należy składać niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 2 dni kalendarzowych od wystąpienia zdarzenia uzasadniającego zgłoszenie reklamacji. Wyjątek stanowi reklamacja dotycząca niezrealizowania dostawy. W przypadku niezrealizowania dostawy reklamację należy złożyć niezwłocznie.
  2. Reklamacja może zostać złożona: a) telefonicznie na numer kontaktowy wskazany w Serwisie Internetowym, b) za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: restauracja@bckoneser.pl, c) pisemnie na adres: ul. Bojanowska 2B, 09 - 200 Sierpc.
  3. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Klienta, adres dostawy, adres poczty elektronicznej używany do kontaktu z KONESER, opis zdarzenia reklamacyjnego wraz z uzasadnieniem.
  4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej otrzymania. W przypadku przekroczenia terminów do zgłoszenia reklamacji określonych w ust. 1, reklamacja pozostanie bez rozpatrzenia. O przyczynie nierozpatrzenia reklamacji Sprzedawca powiadomi Klienta.

X. POZASĄDOWNE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Niniejszy punkt regulaminu ma zastosowanie jedynie do Klientów będących Konsumentami.
  2. Kupujący będący konsumentem ma możliwość: a) skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur, które dostępne są: w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich), Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, b) skorzystania z systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR) pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr c) jest uprawniony do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy; d) jest uprawniony do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą.

XI. USTAWOWE ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

Zgodnie z art. 38 pkt. 4 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umów w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia.

XII. PRAWA AUTORSKIE

Prawa autorskie oraz prawa własności intelektualnej do Serwisu Internetowego jako całości oraz jego poszczególnych elementów, w tym treści, grafik, utworów, wzorów i znaków dostępnych w ramach Serwisu Internetowego należą do BC KONESER Sp. z o.o. i objęte są ochroną prawa autorskiego oraz innych przepisów obowiązującego prawa.

XIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane przez BC KONESER Sp. z o.o. zawierane są zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobu dostaw lub płatności; dodania nowych Usług - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu oraz dodania nowych sposobów płatności.
  3. Zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane umowy o świadczenie Usług lub sprzedaż Produktów.
  4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); Ustawy o Prawach Konsumenta oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
  5. Jeżeli którekolwiek z postanowień Regulaminu okaże się lub uznane zostanie prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, wszystkie pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają w mocy. Regulamin dotyczy zamówień złożonych od dnia 4. 06 .202 2 r.